Min humor...

På jobbet för nån dag sen så fick vår jobbgosse veta att han ska på anställningsintervju. Moderliga som jag och Jessica är försökte vi träna honom i vad han skulle säga. Dock behövdes det inte, för han hade redan svar!

Fråga: Beskriv dig själv med tre ord.
-Snygg, sexig, singel!!



Han är även golfare så jag frågade vad dom gör under vintern. Det hade Jessica svar på!
- Dom lägger det på is!!



Haha, jag måste ha världens sämsta humor, men som vi garvade den dagen. Herregud vad han kommer sakna oss om han byter jobb! ;) Annars när vi inte jobbar så brukar vi för övrigt öva på karatesparkar (med tillhörande ljud, självklart), surfa i luften, sjunga (läs: vråla) bakom kassan och äta kakor i vårt kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0