Nya smycken...

Jag pusslade ihop lite smycken hemma hos mamma tidigare i veckan. Blir lätt att man hamnar i hennes lilla smyckeshörna när man är där! Jag gjorde ett färgglatt armband av platta stenar. Jag gjorde det faktiskt för att ta med det när jag reser, det ser lite somrigt och turistigt ut. Jag tänker inte ta med mina käraste smycken, så det är ganska kul att göra nått enkelt att ta med dit. Ska göra ett med färgglada snäckor och ett namnarmband också. Tänkte ha flera stycken på mig samtidigt!
Gjorde även ett enkelt silverhalsband med tre berlocker. Det står Love, Faith och Hope på dom. Sen har mamma gjort jättepärl-armbandet, men jag ville ha det :)





Kommentarer
Postat av: Evelina

:O tog du de där armbandet?

2008-09-20 @ 20:32:54
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Madde

åh mina nerver e lite snällare just nu ;) känns bra haha



åh va fina dem blev :) ja saknar tiden när man var liten och hade pysselkvällar med skolan typ haha.

2008-09-21 @ 00:37:06
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0