Tummelisa...

Okej, jag känner mig lite lätt svimfärdig just nu, eventuellt också illamående. Är på jobbet och bygger om hela damväggen och råkade slinta med ena hyllan när jag skulle sätta fast den. Så nu har jag en lite mindre tumme för det fattas en bit. Hyllan skar av en bit av mitt finger, hur nasty är inte det? Det var hörnet längst upp vid nageln som försvann. Inte en jättestor bit, men tillräckligt djupt för att börja blöda. Jag och blod är inte bästa vänner... Var tvungen att säga till att jag måste sätta mig en tag tills det går över!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag antar att de va du som skrev som anonym? Å varför ja kalla han bananmannen är just för att han kalla allt bananflugor haha :P haha :D å åt bananer hehe.

2008-09-10 @ 14:29:53
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0