Underdelar...

Jag gillar set av olika saker, oavsett vad det är. Hårgrejor, smink, kläder m.m. Iaf, ni minns kanske den randiga bikini-överdelen som jag köpte i somras? Jag köpte ju aldrig trosorna till den eftersom jag var osäker på om jag ville ha dom. Nu var jag inne på Åhlens en snabbis idag och strosade för att döda lite tid, och då hängde dom där på rea. Det fanns även trosor till en bh som jag köpte för ett par veckor sen, så det fick bli dom med. 35kr styck, nice price ;) Jag köpte även den där mössan jag skrev om och ett nytt nagellack igår, men det får bli en senare historia!



Kommentarer
Postat av: Evelina

jag förstår att de är svårt att få ihop till reskassan ;)

2008-09-21 @ 23:01:37
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0