Gömd...

Usch, det är såna här tillfällen som jag vill jobba gömd nånstans. Rufsigt hår, mjukisbrallor, osminkad utan en kund i närheten. Typ på ett lager nånstans. Fast tillbaka till verkligeheten, det finns antagligen ingen chans att jag skulle gå så till jobbet iaf, haha! Även fast min vapendragare flytande eyeliner inte är nån höjdare med rinniga ögon. Har lunch nu, men jag orkar inte springa omkring och se allt som jag inte kan köpa, så jag sitter här och snorar istället. Fast jag ska kanske köpa en mössa, ska gå och titta på den snart. Febertermometern är min bästa vän (egentligen ovän) nu och det har redan åkt fram ett par gånger. Spännande att se hur graderna växer i takt med timmarna jag jobbar. Jag ser inte fram emot att behöva åka buss hem...

Kommentarer
Postat av: Madde

krya på dig gumman :D

2008-09-20 @ 16:13:14
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0