Birstafesten...

Jag kom hem helskinnad från gårdagens festligheter också! Jag hade föredragit att festen var i Birsta som andra år, eftersom jag är på Våningen lite nu och då med stan iaf. Fast Våningen är helt okej det med, ganska mysig lokal. Vi kom dit vid sju, år var det mingel en stund innan middagen. Varmrätten var kycklingfilé med rotsaksgratäng och tzatsiki. Blev lite skeptisk över gratängen där eftersom jag är kräsen, men det smakade mest bara potatis! Efterrätten var kladdkaka med grädde, mums! Det är ganska sällan som dom har så vanliga efterrätter, det ska ju vara så fint jämt.
Sen hade dom liveband och en dj, så vi rockade loss som galningar på dansgolvet där ett tag, haha! Aldrig igen i så höga klackar. Mina fötter grät!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0