Det värmer...

Nu är jobbet slut, och jag och Evelina är hemma hos pappa på middag. Ska stanna över Så ska det låta, måste ju spana in Olisen där ikväll ;)
Jag jobbade med en yngre chef idag, så vi pratade en hel massa mest hela tiden. Vi halkade in på ämnet Pressbyrån av nån anledning och då berättade hon att hon som har Pressbyrån hade frågat henne vart jag hade tagit vägen för ett tag sen, haha! Jag var ju stammis där när jag jobbade som mest i Birsta.

Hon hade sagt: Du har en lång, smal tjej med mörkt långt hår som jobbar för dig. Vart är hon nu? Varför jobbar hon inte? Hon är ju så himla trevlig hela tiden!


Sånt värmer faktiskt lite en helt vanlig vardag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0