Ganska kort dag...

Jobbade bara sex timmar idag, jag tycker om korta dagar. Eller nja, inte för korta, sex timmar är ganska lagom. Fast jag gillar ju mitt schema när jag jobbar ungefär fyra dagar i veckan, men har lite längre pass. Det är ju skönt att vara ledig halva veckan ;)
Tog bussen till mamma efteråt och kände mig extremt duktig som gick dom resterande kilometrarna hem idag. Fastän att nästa buss stod i centrum och allt! Behövde gå bort lite av kakan som Jessica hade med sig idag, haha!
Ska vara ännu mer duktig och fortsätta rensa alla gamla kläder. Håller på att tvätta allt nu, och sen ska det mesta som jag inte envänder packas ner. Jag önskar att jag kunde göra mig av med lite grejor, men jag klarar inte det. Svår separationsångest från mina ting.








Kommentarer
Postat av: madde

sv: nej har inte riktigt stor koll på vart det är men det blir säkert bra ;) måste komma och hälsa på sen då.. du läre komma hit också :D haha

2009-04-14 @ 18:40:13
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0