Jag vill resa överallt...

Först vill jag bara säga: I'M GOING TO LONDON!! Så, nu var det klart. Åker om drygt en månad, med Jessica, hennes lillasyster och en kompis till systern. Det ska bli sååå kul, men det är så himla mycket man vill hinna med på så kort tid. Råkade få nys om att Britney Spears har en konsert i London precis den helgen som vi är där, så jag blev lite crazy. Dock verkar det vara svårt att hitta vettiga biljetter som inte kostar flera tusen. Attans bananer, jag skulle verkligen vilja gå!

Sen så tänkte jag även kamma hem en resa till Polen genom jobbet. Jäklar vad taggad jag är nu, det är mycket roligare att sälja när man har nått att kämpa för! Dock tävlar vi mot alla andra butiker, så chansen att vinna är ganska minimal... Jag övade på säljartalangen och charmen idag och sålde på en kille två par Eccoskor. Med lite oskyldigt flirtande kommer man långt ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du vet väl att brittan kommer till sverige i juli?

2009-04-30 @ 21:14:42
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0