Det är inte lätt när det är svårt...

Fasen vad jobbigt det är att ha en blogg ibland. Det spelar ingen roll om den inte är enorm, det är ändå en vana och ett beroende för bloggaren. På gott och ont. Ett exempel är när man gör sig illa. Istället för att plåstra om sig själv, så tar man en bild till bloggen, haha! Sen är det bloggtorkan som kommer mer eller mindre i vissa perioder. Vad i h-vete ska man skriva om, egentligen? Jag vet att vissa envisas med att kalla min blogg för en modeblogg, vilket jag verkligen inte håller med om! Hur mycket shopping visas det nu för tiden? I princip inget. Bloggen är min vardag, så visst, har jag fyndat eller shoppat nått så visar jag kanske upp det, men det sker inte så ofta längre. Då är det också fel, för det är shoppingen som vissa är ute efter. Jag har/har haft läsare som tom velat ha dagens outfit, vilket jag försökte tillfredsställa ett par gånger. Jag klarar inte av det så ofta, känner mig ganska fånig faktiskt.
Ska man skriva om nått djupt ämne med egna åsikter inblandade (Gud förbjude att man skriver vad man tycker), så får man skit för det också. Man kan ju tycka fel!
Hmm, poängen var nog att jag inte vet vad jag ska skriva om längre, för jag vet inte varför ni läser. Har svårt att tänka mig att det är min otroligt fängslande (haha) vardag som håller er här! .
En blogg måste ju vara det perfekta stället att luska omkring på om man vill hålla koll på nån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0