Det tog tid...

Det drog verkigen ut på tiden att lyckas se på filmen. Min mobil har gått varm, plus att jag var tvungen att glutta på The real housewives of New Jersey också. Haha, vilka karaktärer! Pratade i en timme med syster Karro i telefonen, så det var faktiskt mest det som drog ut.
I alla fulla fall, nu har jag sett klart, och ja... Den är precis som alla andra, och jag gillar ju dom. Dock var det lite jobbigt utan text när dom ska fläta ihop alla historier, jag hör inte vad dom mumlar om. Jag gillar engelska subtitles så man kan läsa om man inte hör, men det gick ju ändå. Kan jag ge mig på en gissning om en film nummer sju?


Nu är frågan: Superntural eller sängen? Supernatural i sängen? En bok i sängen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0