Tillbaka...

Det verkar inte spela någon roll hur många dagar man är ledig från jobbet, det känns aldrig som man aldrig har varit borta när man kommer tillbaka. Åh, vad jag längtar till Sydney nu!
Har lyckats titta på Husfruarna ikväll för en gångs skull, det var evigheter sen. Verkar som att jag har missat en hel del dom sista veckorna. Det klaffade ju bra med säsongsavslutningen iaf. Undrar om fortsättningen finns eller om den inte är inspelad än... Jag är ju en sucker för spoilers ;) Ser på B&S nu, sen blir det sängen, jobbet kallar!


Kommentarer
Postat av: madde

de är redan inspelade tror jag.. de där var ju bara typ avsnitt 8 eller ngt från säsong 6 vilket är alldeles för lite haha. det finns en blogg som skriver om DH... googla så hittar du den :) den är på svenska..

2009-12-11 @ 18:08:35
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0