Vad var det som var bra med vintern nu igen...

Jag hatar vintern. Jag hatar vintern. Jag hatar vintern. Så, nu har jag gnällt över det. Igår när jag gick till jobbet så blev det frost i mitt hår, så kallt var det. Var praktiskt taget grinfärdig innan jag kom fram för jag frös så mycket att det värkte i kroppen. Blev is på jackan från andetagen också... Det första jag gjorde när jag kom fram var att ringa till pappa och tvinga honom att skjutsa mig till jobbet idag, haha! Okej, tvinga var väl att överdriva, han skjutsade faktiskt hem mig också.
Ikväll blir det iaf en lugn hemmakväll. Det är så kallt i min lägenhet, så jag sitter mest i soffan och huttrar för fulla muggar. Hade tänkt röja undan lite, men det får vänta tills imorrn. Ska ändå tvätta lite då.

Nu blir det nog nån film eller serie, får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0