Som sagt...

Som sagt, veckan är över. Både tråkigt och lite skönt. Känns lite väl häftigt att festa fem dagar i rad, även om det är kul. Mina fötter blev även helt mosade när jag skulle åka buss hem. En enorm kille tappade balansen och stampade rakt bakåt på båda mina fötter med hans båda fötter. Hur stor är chansen att man prickar båda liksom? Han vägde säkert 100kg, så jag trodde att tårna hade ramlat av i skon. Han bad ju om ursäkt på en gång och frågade om det gick bra. Mmm svarade jag med panik i rösten och halvt tårögd, haha! Satan vad ont det gjorde!


Inatt har jag sovit hos mamsen eftersom Evelina är hemma. Dom har köpt världens hårdaste bäddsoffa, har säkert vaknat 20 gånger under natten. Känner en plötslig längtan till min egna säng... Först jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0