Många varianter finns det...

Jag sitter och läser på lite om hårförlängning inför mig egna nästa vecka. Jag ska iaf göra weaving, vilket betyder att man gör flätor i hårbottnen som man sen syr fast hårlängder i. Jag klippte av mig mitt hår för att det var så slitet, så jag verkar ha valt rätt metod på den fronten. Flätning ska tydligen slita minst på håret och det känns viktigt för mig. Mitt hår ser mycket friskare och glansigare ut sen jag kapade av det. Tar man hand om håret så kan man även återanvända det, vilket är super för då slipper man den kostnaden nästa gång! Ska leta mig fram efter en svinbra inpackning i den djungeln också...
Jag tror faktiskt att jag ska behålla det riktigt jäkla långt ett par dagar bara för att känna på, innan jag klipper av det ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0