Berättar mer ...

Berättar mer om kvällen sen, men jag kan ju skryta om att Julias kompisar sa att mina muffins var dom godaste dom någonsin hade ätit. Försäljaren sa ocksa att det¨var tur att hon inte är sambo med mig, för figurens skull. Man får ju inte allt här i världen, så jag suger ju på att laga mat istället ;)
När jag hoppade ur bilen utanför hemmet så blev även jag och Jessica bjudna på fest av grannen, haha! Vilket betyder att dom tittade på oss genom fönstret eftersom vi stod vid vägen. My neighbours are weird.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken snygg hårfärg du har på din profilbild :O du passa as bra i den! :)

2009-07-31 @ 23:14:40
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0