Mer film...

Usch, jag har verkligen separationsångest när min familj lämnar mig! Mamma och Anders skjutsade hem mig till lilla skolåda och lämnade mig här. Buhu... Haha!
Som vanligt är det inte så synd om mig för Jessica ville ha en filmkväll. Ska kolla på Terror på Elmstreet och eventuellt nån mer. Kanske Dirty dancing eller Twilight igen. Mamma köpte även chokladmuffins som hon smög ner i påsen till mig, så dom ska nog smaskas upp! Det är typiskt mamma, hon skulle springa in och köpa en mjölk till mig för jag satt så inpackad i bilen, också dyker hon upp med en hel påse med grejor. Hon köpte mjölk, Cola, bananer, smoothies, muffins. You name it. Min underbara mamma, jag skulle inte klara mig utan henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0