Öh, okej...

Haha, nu är jag verkligen nyfiken på mina grannar. Var hem på lunchen, för jag hade hämtat tv-bänken hos DHL. När jag kom hem fann jag detta snett utanför min dörr!







Varför ligger det vid min dörr? Varför har nån gått så nära min privata ingång överhuvudtaget? Det vore lite otrevligt om folk roar sig med sånt utanför mitt fönster ;) Det jobbigaste var att pappa var med och såg att dom låg där. I gräset utanför min dörr. Jag hoppas att han inte tror att det är mina, haha!Hoppas det inte var nån som blev besviken senare på kvällen heller. Funderar på att sätta upp en hittelapp i tvättstygan, typ:


Kondomer upphittade utanför min dörr. Återfås mot beskrivning.


//Magdalena
 


Hahaha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0