Some days just sucks...

Jag har haft en usel dag, har varit riktigt grinig. En tjej på jobbet är sjuk och ingen annan kunde hoppa in, vilket betyder att jag har jobbat i över nio timmar utan lunch. Not so happy! Jag ville bara sätta mig och gråta för att få vila fötterna en stund. Lunchen är visserligen bara en timme, men det gör mycket att få sitta och äta, vila, eller strosa omkring lite i butiker.
Rusade till hemköp efter för att inte missa bussen hem (dagen gav mig öppna skavsår, så ingen promenix idag) och dagen blev betydligt bättre när jag blev totalt raggad på i kassan. Höhö ;)
Jag löste ut några ungar för det fattades pengar för dom, och det verkade han gilla. Grr ;) Det måste även klassas som dagens goda gärning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0