The girl next door...

Jag som har dokumenterat massor av saker under dagen, sen glömmer jag kamerasladden på jobbet. Använde den till att koppla in ipoden till stereon. Vill ju ha bra musik där med. Nåväl, får ladda upp bilderna imorrn istället, bl.a så var det uttryckning för brandlarmet gick i köpcentrumet, och imorse var det spindeljakt i lägenheten.

Har nyss spenderat en halvtimme i telefon med mamsen, hon undrade hur jag har det i min lilla skolåda. Ärligt talat, så är det jäkligt tråkigt att vara ensam, haha! Visserligen har faktiskt Jessica varit här två kvällar, så det är inte så synd om mig. I måndags lagade vi tacos, och igår gjorde vi smoothies och tittade på Husfruarna. Vem gifte sig Mike med? Va, va, va?
Jag är jäkligt nyfiken på mina grannar också, bilarna utanför ser väldigt grabbiga ut. Det knackade på en sötnos här när vill höll på med renoveringen, han kanske bor här. Spännande, det här kan bli värsta amerikanska "girl next door"-dramat! Haha, skojar bara ;)

Nu ska jag antingen duscha, stryka eller måla klart lådorna till vardagsrumsbordet. Vet inte riktigt vad som känns minst jobbigt! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag veet, Gå till din granne "the hottie" ha endast hadduk på dig och säg "Alltså jag stog i duschen och insåg att min balsam var slut, så skulle jag kunna få låna av dig?" Och sen så TAPPAR du handduken ;D

2009-06-18 @ 15:18:06
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0