Things to do...

Jag har ofta ett stort behov av att ändra på saker, för att jag inte är nöjd. Kan bero på att jag gillar att ha fina grejor runt omkring mig. Med hela flytten så har jag ju nämnt en hel massa små projekt som ska göras. Satt och funderade på hur snabbt och lätt det skulle ha gått om jag kunde nöja mig nångång.


1. Helrenovering av precis hela lägenheten. Jag vägrade ha kvar nånting.

2. Hittade perfekta garderober, men i fel färg. Åtgärd: Först måla dom vita, sen tapetsera dörrar och lådor. Eventuellt byta handtag.

3. Soffbord. Fel färg, måste målas vitt. Täcka igen dom gamla knopphålen, borra nytt hål, byta knoppar och göra nånting åt glaset.

4. Den perfekta tv-bänken, men åter igen fel färg. Måla vitt vitt vitt!!! Byta handtagsknopp.

5. Lilla nattduksbordet: Spraymåla vit.

6. Sättet som dom hade dragit elen på innan passar inte fröken. Anders får dra om elen till mina båda ljuskronor. Vill ha dimmer till kronan!


Sen har vi mitt sista störningsmoment, nämligen min tjocka, gamla tv. Men den funkar, och jag känner faktiskt att jag inte vill lägga pengar på en ny just nu. Ska jag köpa en ny, så vill jag att den ska vara perfekt på en gång! Tror att det är mitt stora problem, jag vill att allt ska vara perfekt! Å andra sidan så tror jag alltid att jag är rik också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0