Freakin' saturday...

Hmm. Det har varit en konstig dag idag. Jag blev i princip utbjuden av den där vakten som jag har skrivit om. Sen bjöd han in sig själv till mig. What the hell, när har jag någonsin visat intresse? Glöm din dröm, säger jag bara! Usch, nu kommer jag ha jobbångest framöver.
Sen helt plötsligt dyker halva Melody Club inne i butiken och ska köpa skosnören. Starstruck, javisst! Jag älskade deras musik när jag var yngre, så jag stod väl där som ett fån ungefär. Haha, jag, syrran och Malin (kanske nån mer?) har faktiskt blivit bjuden på efterfest med dom för en herrans massa år sen. Vi var väl fnittrande tonåringar då som blev lite chockade och hoppade på bussen hem istället. Det var på Cityfesten i Gävle, vilka tider ;) Hade helt glömt bort det tills idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0