Mer paket...

Mina små inredningspaket börjar sakta men säkert att ploppa in. Det känns som att det kommer väldigt många paket, men det är endast för att dom skickas ut i olika paket. Olika leveranstider, ni vet! I det senaste paketet kom det mesta. Sängkläderna, duken, löparna, blommorna och kakburkarna. Fast jag har nog fått inse att jag antagligen inte kommer få plats med ett riktigt köksbord. Tråkigt. Jag vill verkligen ha ett litet, dukat bord med fina stolar till. Damn it! Får nog köra nån slags barvariant, eventuellt ihopslagen med köksbänken. Det är ju som sagt min lilla bunker vi pratar om! Nåja, det som fortfarande inte har kommit i paketen är min ljuskrona (sålde den gamla) och tygerna till utemöblerna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0