Pucko...

Jag hatar vissa telefonförsäljare som står efter gatan. Helt allvarligt. Idag blev jag naturligtvis haffad av en kille från Telenor på lunchen. Han frågade vilken operatör jag har, mobil, blabla, you name it. Sen gav han upp där och gick vidare till mobilt bredband. "Nej, jag har inte, men jag ska skaffa det snart", var mitt svar. Han fortsatte prata om ett erbjudande dom har nu till abonnemangskunder, man betalar bara halva priset i sex månader. Såhär lät det:


Jag: Jo, jag vet, jag har läst det redan.
Killen: Nä, det har du inte!
Jag: Öh, joo...
Killen: Nä!! Det står inte nånstans, du kan inte ha läst det! Blablabla...


För det första så har jag kollat alla kända möjligheter till mobilt bredband och bestämt mig för längesen. Jag nämnde även just det här erbjudandet för min mamma för flera veckor sen! För det andra så blev han nästan otrevlig mot mig. För det tredje så har han fel. Det här hittar man på Telenors mobila bredbands förstasida. Idiot! Bland det värsta jag vet är när folk blir otrevlig eller när nån säger emot mig helt obefogat.



Kommentarer
Postat av: madde

sv: ja men jag hade förväntat mig ett höghus typ haha men vad mysigt med en våning sådär :) och privat, kan inte bli bättre hehe!

man läre komma och hälsa på hehe! föresten, ska du med till gävle den 29:e? krullo hälsar på hihi

2009-05-18 @ 21:45:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0