Dagen...

Ojojoj, jag är fortfarande känslomässigt utpumpad. Jag kan verkligen leva mig in i matcherna, och jag blir så sjukt nervös. Det där med nerver är inte min starka sida om man säger så.
Dagen spenderade jag iaf på jobbet. Min bror skickade sms och frågade om jag inte skulle åka med mamma till honom och äta tacos efter. Vem är jag att säga nej liksom? Sagt och gjort, efter jobbet plockade dom upp mig så vi for dit. Efter att ha proppat magen full med mat, så satte jag med och lekte med Isak och sneglade på hockeyn (vi är alla TIKare). Jag har aldrig lekt så mycket med Isak under hela hans korta liv som ikväll. Han visade mig alla sina leksaker på nedervåningen. Vi lekte med bilar, med djur, han körde fast bilar i mitt hår, vi gömde saker för varandra, jag körde omkring honom i en låda m.m.
Under den sista perioden när jag hade lyckats smita till tvn så kröp han även upp i mitt knä. Goskit ;) Dock kollade han lite skeptiskt på mig under dom sista minuterna när jag skrek och hoppade av nervositet, haha!
Nu har jag iaf ganska nyss kommit hem, och jag håller på att baka för fullt tills imorrn. Lovar alltid att jag ska baka till folk under svaga ögonblick. Fast nu är det till mammas smyckesparty. Måste ändå ha nånting att roa mig med tills Suernatural börjar. Gluttar faktiskt på På smällen också under tiden, men jag har ju redan sett den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0