Dagiskaka...

Jag slängde ihop en dagiskaka igår efter jobbet. Mycket, mycket god, tog även med till jobbet idag. Jag tycker om att bjuda på fika där, så lätt att göra nån lite gladare.
Idag har jag faktiskt haft en jättebra dag på jobbet. Allt kändes så lätt, och det flöt på hela dagen. Vår lilla praktikant är jätteduktig, så hon kan hjälpa till massor. Har verkligen varit genuint jättetrevlig mot mina kunder. Är faktiskt inte ens trött idag, hör och häpna! Det hände faktiskt ett par roliga saker. Jag stod nere vid skyltfönstret och fixade till skor när Filip och Fredrik helt plötsligt  skriker i en megafon utanför rutan. Jag blev så till mig att jag välte alla skor, haha! Och ja det var dom riktiga Filip och Fredrik, dom signerade böcker på Bokia. Sen hade jag och Jessica ett norsk par inne där kvinnan skulle hitta skor. Hon hade det mest hysteriska, roliga, högsta skrattet som jag nånsin hört, vi stod och skrattade hela butiken. Det smittade av sig till dom andra kunderna med. Härligt (hon köpte faktiskt fem par skor)! ;)






Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhh sånna kakor va ju aslänge sen jag åt! Mums vill ha! Baka å ta med när du kommer ;)

2009-11-20 @ 21:17:10
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0