Filmen...

Filmen jag såg igår var Paranormal activity. Jag vill inte ens söka efter en filmposter, så ni får kika själv. Den där filmen är inte bra för oss veklingar. Egentligen tyckte jag att filmen var ganska seg, men slutscenen... "Spökfilmer" känns för mig mer verkliga än nån seriemördarrulle, vet inte hur logiskt det är, men så funkar jag. Såna filmer klarar jag inte att se själv, för jag blir fan psykist skadad. Det kändes inte okej att sova själv efteråt och jag sov jäkligt oroligt inatt.
Filmen gjordes faktiskt 2007 med ett annat slut, men sen köpte Spielberg upp den och släppte den. Han ville ha ett annat slut, och det är det som vi får se på bion. Jag blir trots allt lite nyfiken på att se det andra slutet också, nu har jag ju ändå sett filmen.
Sen ska jag väl tillägga att det finns många som tycker att den är skitdålig, speciellt om man inte gillar filmer som Blair witch project (som halvt skrämde livet ur mig), REC och Cloverfield. Alla är ju filmade som amatördokumentärer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0