Gissa vad jag har gjort idag...

Jag har julpyntat. Har hos mamma ödslar vi ingen tid, haha! Inga tomtar dock, bara allt krimskrams som slingor m.m. Började även tjuvlyssna på julmusik, lär bli hyfsat less på jobbet innan julen är klar. Jessica skickade mms från jobbet och visade att vi har fått en kartong med choklad, som jag tar för givet att vi ska dela ut. Ska utforska den imorrn, höhö ;)
Nu ska jag strax äta middag, fisk. Nu trillade ni av stolen, va? Alla vet väl hur mycket jag hatar fisk, men är det nån som ska lura i mig, så är det väl mamsen. Allt som är panerat går ganska bra, haha. Sen efter maten, så ska jag tvinga ner Anders till Kvissle. Ska besöka hobbybutiken, blomsterbutiken och Ica. Stackars karl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0