Haha, så kan det gå...

Ja, jag råkade tydligen posta mitt utkast inatt. En av anledningarna till att man ska låta bli datorn när man har varit ute. Förstår att det inlägget måste ha varit mycket sammanhängande ;) Ligga med Hugh Heffner är ingen på min punktlista, bara så ni vet, det var en lapp jag fick på Lappleken. Jag har hamnat i ett fack under skoltiden, så jag var bland annat mest trolig att ligga med honom och att söka till paradise hotel, haha. Fick en hel del andra också som jag inte minns.

Klädhistorien var dock som jag skrev. Det var faktiskt en kille som kom fram till mig igår på jobbet och frågade vart jag hade köpt mina kläder. Jag vet inte om baktanken var att klä sin flickvän lika slampigt som jag (närå, jag hade faktiskt en kjol och en oskyldig top), höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0