Kan nån knacka på när jag inte är halvnaken...

Men snäll nån. Kan aldrig folk knacka på under normala omständigheter. Tex lägenheten får gärna var välstädad, jag vill gärna ha en frisyr snyggare än sängrufs och KLÄDER! Kan nån komma när jag har KLÄDER på mig!!! Det värsta är ju att det syns utifrån att jag är hemma så jag kan inte skita i att öppna dörren. Nu kom grannen när jag bakar för fullt. Jag har backslick, ett linne utan bh, trosor och ett förkläde. Kan ni förstå paniken när nån knackar på då? Jag skyndade mig att dra på närmaste tights och en kofta, men jag har vita, för honom oförklarliga fläckar över hela bröstkorgen. Jag får sluta gå utan kläder hemma.


Jag fick iaf en brandvarnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0