På middag...

Jag kom precis hem till lilla lyan. Blev bjuden på middag ikväll hos mammas kompis Monica. Jag kände mig väldigt vuxen. Nu var det inte bara vi, mamma, Anders, hennes egna karl, barn + barnbarn var också där. Hon har fattat tycke för mig den damen, jag vet inte riktigt vad jag har gjort för gott, haha! Eller hon är visserligen väldigt förtjust i mina bakverk, så hon fick en laddning till idag.
Hennes barnbarn är en liten grabb på sex år som är hur go som helst. Han springer omkring och kallar mig för hans pudding hemma hos dom när jag inte är där, hahaha! Sen imorse hade han ledset sagt: jag har aldrig någonsin fått en kram av Magdalena... Det krossade mitt hjärta litegrann så han fick givetvis en godnattkram ikväll. Hoppas han blev nöjd gullungen.
Nu tror jag att det är dags för sängen, jobbet kalla imorrn. 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Naaw har du skaffat dig en beundrare ;)

2009-11-07 @ 12:22:23
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0