Såhär är det...

Jag har inte varit riktigt ärlig. Det är en sak som jag har myglat med ett tag. Jo jag har nämligen... köpt biljetter till BSB! Haha, sorry, kunde inte låta bli ;)
Det är en del av mig som är smått förväntansfull över att få se mina gamla barndomsidoler, och en annan del som tycker att det är lite pinsamt sådär. Jag är ju inte 12 längre, men å andra sidan bör inte deras nuvarande fans vara det heller. Det är ju faktiskt min generation som har växt upp under deras storhetstid, och vi är ganska gamla nu. Sen ser jag bilder som den här, och då längtar jag lite extra ;) haha. Nick Carter var ju min drömprins under många år, och nu ser han bättre ut än någonsin (Paris Hilton-epoken har jag förträngt).








Kommentarer
Postat av: Lisa

see you there ;) hahah

2009-11-17 @ 22:07:47
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Lina

Yeyeye Snart kommer ni och hälsar på :) Längtar!!Grymt med Australien

2009-11-18 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0