Bra sällskap...

När jag var på kalas hos min kusin så hittade jag en ny liten vän. Nämligen en liten kissekattunge! Jag blev så himla sugen på att skaffa en kisse själv, jag kan ju till och med ha en utekatt eftersom jag bor på markplan. Jag vet inte, skulle ju vara svårt om jag vill åka nånstans eftersom Anders är allergisk. Tror inte att pappa skulle vilja passa en katt om jag skulle dra iväg. Plus att jag egentligen vill ha en större lägenhet som inte ligger på markplan. Tycker att det är lite creepy...
Jag vill inte ha en korthårig bondkatt heller, utan jag vill ha en vit långhårig. Vi hade såna hos mamma när jag var liten (haha, liten, jag var typ 14), och dom är så underbart fina. Önskar att jag hade en bild på dom, men det var innan digitalkameran kom in i bilden!



Men åh, vilket gosigt sällskap det skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0