Julbord...

Herregud, när bokar folk sina julbord egentligen? Det är mycket som är fullbokat redan nu, och jag tycker att det är rätt tidigt. Jag tänkte att nån måste ju ta tag i jobbets julbord, så jag gjorde det själv. Har spanat omkring lite, så vi får se vart vi får plats. Jag ringde till jobbet och berättade mina tankar, så vi får väl se om dom hinner kolla upp nått. Är mest sugen på Södra eller Medvind faktiskt, Norra gjorde vi ifjol och det verkar inte vara nån riktig julshow här i år. Jag och Jessica är väldigt mycket inne på show, så jag hoppas att det blir Södra. Sen gillar jag att få klä upp mig riktigt ordentligt ;) Då är det stora frågan: Vad ska årets klänning bli?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0