Kliniskt rent...

Jag lovar att man kan äta mat från mitt golv hemma. Det är så renstädat och fint, så jag vet inte vad. Tyvärr så innebar gårdagens heldag med städning och tvättning att min rygg är helt knas idag. Vissa har nackspärr, men jag får fan svankspärr, haha! Det känns som en grej jag kommer att få leva med. Har ryggen inte gått till sig efter två år (sen bilolyckan), så blir den nog inte bättre sen heller. Det är så himla synd att jag inte ska klara av mer utan att lida efteråt när jag bara är 22.

Hmm, förresten kanske det är kaos hemma nu, gubbarna skulle ju byta fläkt imorse. Jag undrar hur det ser ut, jag rymde till mamma för att inte vara ivägen. Det ska komma elektriker imorrn och göra klart det sista, så jag hoppas att det blir bra.

Jaja, jag tror att jag kommer att besöka sängen snart. Jobbade 8-19 idag, så jag är helt mosig i huvudet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0