Lördag...

Ojoj. Jag började min lördag med att åka och träna med Julia. Kändes hårt att kliva upp men skönt när det är överstökat. Vi skulle på ett vanligt pass, men av nån anledning blev det aerobics. Jag brukar inte känna för att skutta omkring den tiden på dygnet, men det gick ju bra.
Nu är jag hemma hos mamma, för Evelina är hemma över helgen. Har ni sett två 50 kgs hundar bråka nångång? Jag har nyss kastat mig mellan ett slagsmål så hårtussarna rykte. Jäklar vad förbannad jag blir när lillhunden hoppar på nån av dom andra. Jag flög över soffan och tog tag i henne och drog bort henne. Har satans ont i fingrarna nu, man tar i med krafter som man egentligen inte har, haha! Nu ska det utbytas massage...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0