Vem kan slå Filip och Fredrik...

Det tittar jag på just nu. Eller gluttar iaf, jag är lite okoncentrerad. Känner mig rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nått.

Det verkar iaf bli en bra biohöst iår. Jag skulle gärna se den där zombiekomedin, MJ-filmen, Saw 6 och Twilight. Sen finns det ett par andra som jag inte riktigt minns vad dom heter. Nån med Cameron Diaz tror jag. Jag har ju faktiskt två par biobiljetter som jag fick av jobbet på Eccodagen att förbruka. Slutar väl med att jag inte ser nån av dom.


Kommentarer
Postat av: sandra

ohh den heter ju the box & vi ska ju se den :P

2009-10-19 @ 08:33:56
Postat av: Evelina

Vi kollade på Zombieland i helgen (fast hemma då ;)) Den va faktiskt sevärd! Jag va lite skeptisk till en början då jag inte ens sett trailer till den, men se den om du kan!

2009-10-19 @ 13:11:11
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Evelina

Njae han brukar radera direkt efter vi sett filmerna. Men de går ju att ladda hem igen. Bara det att jag är osäker om jag har möjlighet att lägga in på hårddisken innan jag åker. Kan ju be honom ta hem den igen ifall att. Sen har jag sett the ugly truth och flickvänner från förr i helgen med. De båda va helt ok!

2009-10-19 @ 15:05:14
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0