Det kommer ta lite tid...

...men försöka ska jag! Har köpt upp en förråd med nya hårprodukter som ska vara bra.  Måste börja ta hand om mitt stackars, slitna hår bättre. Nu påstar jag inte att billiga Proffs är bra i andras ögon, men hittills har ingen spray funkat så bra på mitt hår. Proffs har rest med mig på alla mina resor, haha! Efter resan så har jag iaf kapat en bra bit, och klippt av den slitna utväxta luggen också. Just nu känns det ganska tjockt och fint, men det ska hålla sig så också. Vill spara ut det riktigt igen, så att jag kan få mitt drömhår. Måste bara hitta en dunderinpackning, och ska försöka sova med olja i håret dom nätter då det ska tvättas morgonen efter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0