Grattis...

Till vår gamla kollega Cissi som fick barn nr 2 igår. En liten pojke blev det, så nu har hon en av varje!


Jaha, så var det dags för sista april igen då. Antar att ni kanske ska ut och röja, men det ska inte jag. Jag orkar inte bry mig om en så ganska meningslös dag, speciellt inte när jag jobbar hela helgen. Okej, visst kan man ha kul om man hamnar på rätt ställe, men ändå!
Något som gör mig stressad över att det snart är maj är faktiskt att det är så stört kallt i luften fortfarande. Det är ju bara solen som ger värme om man har tur. Hoppas det blir bättre snart! Roliga saker med maj är att man får övergå till ballerinaskor och ljusa strumpbyxor. Ska även byta inredning hemma så det blir ljusare. Nya gardiner, nya ryamatta, nytt sofföverdrag och nya soffkuddar. Yeeey ;) Ljusrosa och vitt blir det. Sen ska vi inte glömma LADY GAGA!!!


Kommentarer
Postat av: Cissan

Tack så hjärtligt :D

2010-05-04 @ 13:48:05
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0