Middag hos mormor...

Var som sagt på påskmiddag hos mormor och morfar tidigare idag. Det blev palt för dom som ville äta det, annars kyckling. Jag undrar vad palten som vi äter egentligen heter, det är varken pitepalt eller blodpalt. Min släkt är helt jäkla galen i det iaf, haha! Det första alla sa var: ja, jag ser ju att ni hade fint väder iaf! Antar att jag har fått lite färg på skinnet under veckorna :)

Jag har sovit hos mamma sen jag kom hem, har bara hämtat posten och var här en liten stund innan jobbet igår. Då var allt som vanligt. När Anders och mamma skjutsade hem mig idag efter middagen, så ser jag att mina utemöbler är ihopsatta och ställda utanför mig + att min blomlåda är tömd på is och uppsatt på väggen. Öh, har jag nån hustomte som jag har missat? Jag är mycket brydd...






Ny, underbar blus från H&M Garden collection.


Kommentarer
Postat av: anna

fint med lugg=) funderar också på det=) härliga bildr från oz=) fikade ni på mitt gamnla fick som jag sa till evie ? :P

kläääm

2010-04-02 @ 22:47:12
Postat av: Evelina

Kroppkakor brukar vara ett annat ord för den palt vi äter :)

2010-04-03 @ 15:32:59
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Heeej Ännaaaa! :) Tack :)



Nä det gjorde vi inte, vi var lite dåliga på att strosa omkring och kika efter saker. Hade ett ganska bestämt schema, eftersom vi var så många med mycket åsikter, haha! Förhoppningsvis kanske man åker tillbaka nån dag så ma hinner lite mer :)



Kram

2010-04-03 @ 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0