Har ni fest eller...

Haha, hjälp, partynissarna har intagit min byggnad. Låter som att det är folk och musik ungefär överallt. Tur att jag inte ska gå ut mer för dagen, pulsen ökar bara jag tänker på att möta alla fulla människor. Känner mig lite smått utsatt i såna situationer. Nä, ikväll blir det jag och chipspåsen

Haha, nu kom dom även och knackade på!! Herregud... Precis när jag skriver om dom, bra timing!


Vart var jag? Jo, jag chipspåsen och datorn tillsammans med Sleepers på trean.




 

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha öppnade du?

2010-08-14 @ 22:14:45
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha jaa. Karlarna undrade om jag behövde en soffa! Haha...

2010-08-14 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0