Så tråkigt...

Jag blir så ledsen över vädret nu. Det är ingenting jag kan påverka, men det spelar ingen roll. Det är min första sommarsemester sen 2006, juli var fantastiskt och nu bara regnar det. Jag känner mig lurad på min semester som skulle vara underbar. Jag har för fasen inte ens kunnat bada för jag jobbade så mycket i juli. Igår och idag så har det varit lite, lite kvällssol vilket känns som ett knäpp på näsan. Det är liksom lite för sent för solen att dyka upp kl åtta på kvällen om man ska göra nånting vettigt. Det går dåligt att sola då också...







Kommentarer
Postat av: Evelina

I hear yah! Jag deppar jag med :(

2010-08-02 @ 01:10:12
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0