Calling Doctor Jones...

Haha, skön låt. Blev påmind när Jessica citerade den på min fb. Jag har försökt ringa vårdcentralen hela dagen, men det går inte. Dom vägrar att prata med mig. Eller jag får inte ens lämna mitt nummer i deras uppringningskö. WTF?? Kul system när det funkar! Ska kliva upp tidigt och ge det ett nytt försök imorgon, min hals är heeeemsk. Jag är ganska övetygad om att det är halsfluss eftersom jag hittade ett par prickar på dom där runda grejorna i munnen (haha, namn? Halsmandlar?) idag. Äckelpäckel. Sen har jag ju knaprat värktabletter och halstabletter utan dess like, och inget hjälper.
Nu till nästa viktiga fundering. Jag undrar om man får dricka alkohol om man äter antibiotika? Annars får jag nog inte pillra mig förrän efter julbordet på lördag. JAG SKA FORTFARANDE PÅ JULBORD OCH DRICKA DRINKAR, HÖR DU DET HALSEN??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0