Håller tummarna...

Nu drar jag mot sängen och håller tummar och tår att jag får sova utan att hosta inatt. Jag har nu hostat tills jag har kräkts tre gånger i veckan, och vaknat varje natt i nästan två veckor. Dubbla hostpiller borde väl göra susen? Nu är det krig mot förkylningen... Ni skulle ha sett mig igår förresten. Låg på soffan hos mamma och tittade på tv med dom. Helt plötsligt fick jag världens nysattack så jag vred till revbenen på nått konstigt, obehagligt sätt. Det lät ungefär såhär: attscchhooAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Haha, dom frågade vad tusan jag höll på med. Är alldeles öm idag.

Imorrn blir det en fika på stan med Jessica, och eventullt en tripp till Malin. Vill inte smitta hennes barn om jag inte känner mig bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0