Klappar och annat...

Julafton om fem dagar. Galet. Jag har liksom inte hunnit koppla det än. Vet inte ens om julklappsinköpen är klar? Är jag det? Vad fattas annars? Åh, vad svårt... Kan bero på att allt ligger i en stor hög på mitt golv, inte så lätt att komma ihåg vad som ligger där. Apropå julklappar så ska jag faktiskt börja slå in lite nu ikväll. Hade storslagna planer på att städa, diska, boka tvättid, slå in alla julklappar ikväll. Jag och Jessica tog en snabbtur till Birsta istället, och handlade efteråt, så det blev rätt sent ändå. Har iaf hunnit laga maten, alltid nått :)





Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag slog in klappar ikväll med :) fast hade inte lika många som du :P

2010-12-19 @ 21:29:13
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0