Ont, det gör ont...

Åh Gud, ursäkta mitt gnäll, men ni förstår inte hur ont jag har. Eller jo, kanske den som har haft samma sak. Jag har inte sovit inatt för jag har vaknat varje gång som jag försökte svälja. Jag får även lätt panik när jag gäspar för det känns som halsen ska slitas sönder, och tro på fasen att jag verkar ha fått nått gäspningssyndrom! Har gäspat typ 17 gånger på en kvart.
Jag har iaf en diagnos nu efter ett utdraget läkarbesök. Jag blev runtskickad tre gånger och fick dessutom sitta i väntrum mellan varje gång. Dom tog blodprov, nått prov i halsen och kollade tempen. Diagnosen är iaf inte halsfluss som jag trodde, utan halsinfektion. Hur kul låter det? Jag ska iaf äta pencillin nu i tio dagar, så jag hoppas att det ger med sig snabbt. Jag tror att jag ska leva på glass till dess, det enda som svalkar och bedövar.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du ska inte dricka alkohol om du äter antibiotika!

2010-12-03 @ 17:35:43
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0