Redo...

Klänningen är sydd, benen är rakade, väskan packad. Nu är jag redo för julbord (hinner inte hem efter jobbet)! Hoppas bara att jag får sova inat, annars kommer det bli lite kämpigt. Är inte ledig före nästa söndag igen.

Jag beställde nyss lite sprit av min kusin. Tänkte börja lite smått med två flaskor, det räcker ganska länge för mig. Efter en stund ringde Jessica, så jag frågade henne om hon ville ha nått också, vilket hon ville. Skyndade att skriva till min kusin att han skulle ta två flaskor till, utan att nämna namn. Fick till svar:


"Vart Jessica törstig eller? ;)"


Hahaha, he knows us too well. Jag kan även tillägga att det inte är nått olagligt vi håller på med, vi är lastgamla hela högen. Bara smidigt att låta nån annan handla ;)
Nu ska jag äta glass för att bedöva halsen lite, och se vilka som går till final i Idol! Heja snygg-Olle!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0