Synundersökning...

Jag gjorde helt oplanerat en synundersökning idag. Jag tycker allt som har med undersökningar att göra är läskigt. Typ ögon, kropp, tänder... Anledningen var att jag är inne på mina sista linser, som jag redan har haft alldeles för länge. Vill gärna se bra i Thailand, och ha extra ifall jag tappar en lins. Jobbigt att inte se omgivningen på fyra veckor. Synen har iaf inte blivit sämre som jag var orolig för, linserna är bara smutsiga, haha. Jag tycker det där med rengöring är klurigt, hälften av mina linser går ju sönder när dom gnuggas runt. Jag har extra tunna för bättre syre till ögonen. Meeen, får väl försöka bättra mig ;)
Köpte även ett presentkort till mamsen (julklapp), så hon kan köpa nya glasögon. Tror att alla julklappar är klara nu, förutom dom som jag ska köpa på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Evelina

tänk om mamma läser bloggen å ser vad hon får i julklapp? :O

2010-12-14 @ 19:46:12
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0