Det blev mycket extra...

Det blev jobb hela, långa dagen för mig. Skönt timmässigt dock eftersom alla jagar som gamar för tillfället. Alla vill ha mer, mer, mer, haha! Jag är verkligen en gam just denna månad eftersom det handlar om lönen som jag kommer att får i Australien. Den som även ska täcka min obetalda semester när jag kommer hem. Känns som att det kommer att bli ett par kritiska månader faktiskt.
Det känns i kroppen att varorna har börjat komma. Igår somnade jag i sängen innan jag ens hann släcka lampan. Läste i min bok ett tag, vek ihop den på magen, och pang, så sov jag. Vaknade inte på hela natten av att det var ljust eller nånting, som jag vanligen brukar.
Jag tror att jag ska börja förbereda nattningen redan nu, det är ju en hel del skönhetskrämer som ska på plats innan det är dags. Sen ska jag ha lite ångest över att jag inte satt på träningscykeln ikväll heller. Imorrn, då jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0