Hej & Godnatt...

Oj, vilken lång dag, kom hem för en kvart sen! Har jobbat hela dagen, sen hade jag ju glömt att jag skulle på en fars (teater). Jag kan ju säga så här: Linus Wahlgren är HET och Göran Gillinger har en söt rumpa ;) Liket som visste för mycket heter föreställningen.
På jobbet innan så fick vi besök av lite jobbmänniskor som kommer till oss ibland. Kvinnan som alltid kommer är så himla underbar, hon får alltid mig på gott humör. Idag kände jag mig så jäkla skabbig, men hon säger alltid hur fin och fräsch man är så fort hon kliver i på jobbet. Jag och Jessica är ju väldigt öppna med våra privatliv på jobbet, så vi har en tendens att halka in på lite andra saker under våra möten. Fick bland annat uppmuntran om att jag ska ligga runt med en massa surfarpojkar i Sydney, och släppa loss lite, haha! Jag kan ju föreställa mig att göra the walk of shame framför halva min familj, bland annat storebror. Fast vem vet, dyker det upp nån solbränd, blond (eller mörk), muskelös surfarpojke, så är jag inte mer än människa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0